wtorek, 21 grudnia 2021

Boże Narodzenie

 


   Niech święta Bożego Narodzenia będą czasem spokoju i pomyślności, a dla niektórych czasem przemyśleń nad znaczeniem słów Pacta Sunt Servanda i uświadomieniem sobie, że jeszcze nie tak dawno zło zaczynało się od segregacji, potem izolacji, a kończyło na eksterminacji.

   Zamiast słów kolędy zacytuję jednego z internautów Lechita Lachja) :

"....Nie jestem antyszczepionkowcem, ale w żadnym momencie w historii nie zastosowano szczepionki, aby ograniczać ludziom prawa obywatelskie.


Ze wszystkich szczepionek, które przyjąłem w swoim życiu, takich jak przeciw tężcowi, odrze, śwince, polio, krztuścowi, zapaleniu opon mózgowych itp. nigdy nie słyszałem tylu kłamstw i oszustw dotyczących szczepionki, która mówi, że muszę nosić maskę i zachować dystans społeczny, nawet po pełnym szczepieniu, i że nadal mogę zarazić się lub rozprzestrzenić wirusa nawet po pełnym zaszczepieniu. Nie wspominając o tym, że teraz mówi się o czwartej i piątej dawce.

Nigdy nie musiałem poddawać się badaniom, kiedy byłem całkowicie zdrowy bez jakichkolwiek objawów.
Nigdy nie zostałem przekupiony przez rząd, by zażyć ​​szczepionkę by wyjechać na wakacje.

Nigdy nie musiałem martwić się problemami kardiologicznymi, zaburzeniami neurologicznymi, zakrzepami krwi i niestety nie tylko! Nie musiałem się nawet martwić o śmierć jako efekt uboczny!

Nigdy nie grożono mi użyciem SIŁY przez rząd, pracodawców, siły policyjne i wojsko w związku ze szczepionką….

Nigdy nie byłem m osądzany przez moich przyjaciół lub krewnych, jeśli nie brałam innych szczepionek.

Szczepionki, które wymieniłem powyżej, nigdy nie sprawiały, ze ludzie myśleli, iż jestem zły, głupi, nieodpowiedzialny.

Nigdy nie widziałem szczepionki, która zagroziłaby relacjom między członkami mojej rodziny i/lub bliskimi przyjaciółmi do tego stopnia, że ​​zniszczyłaby te relacje z nimi.

Nigdy nie widziałem, żeby inna szczepionka była wykorzystywana dla zysku politycznego.

Nigdy nie widziałem szczepionki wymagającej całodobowej reklamy i promocji w środkach masowego przekazu we wszystkich znanych człowiekowi mediach.

Potem jest mieszanie i dopasowywanie różnych marek szczepionek i powiedzenie, że jest w porządku, aby to zrobić jednego dnia, a następnego dnia, aby tego nie robić.

Nigdy nie widziałem, żeby szczepionka zagrażała czyjejś egzystencji, a także niszczyła ich miejsca pracy.

Nigdy nie widziałem szczepionki, która pozwala 12-letniemu dziecku decydować, oraz zastąpić zgodę rodzica!!!

Nigdy nie widziałem szczepionki, która jest wymuszana na przeciętnej osobie, ale jest opcjonalna dla pracowników Wspólnoty Brytyjskiej, członków parlamentu, prawników, lekarzy itp. (Czy ten wirus jest tak mądry, że wie, aby nie zarażać tych ludzi?) 

Wreszcie, po wszystkich szczepionkach (szczepieniach, zastrzykach), które wymieniłem powyżej, nigdy nie widziałem szczepionki takiej jak ta, która dyskryminuje, dzieli i osądza społeczeństwo.

Tak wiele informacji jest cenzurowanych, usuwanych z internetu i mediów głównego nurtu!

Tak wielu lekarzy, pracowników służby zdrowia, policji i naukowców jest cenzurowanych i nie wolno im mówić ani zadawać uzasadnionych pytań, kiedy to, co jest dozwolone, a co nie, nie ma sensu! Zwłaszcza jeśli pochodzi z mediów głównego nurtu.

Nigdy nie znałem szczepionki, która zwolniłaby wszystkie firmy farmaceutyczne, które ją produkują, z odpowiedzialności, jeśli zabije wszystkich do tego stopnia, że ​​żadne ubezpieczenie na życie jej nie pokryje!

To jest naprawdę POTĘŻNA szczepionka. Robi wszystkie te rzeczy, o których wspomniałem powyżej, a jednak…

NIE robi jednej rzeczy, którą powinna zrobić, czyli zwalczyć pandemię”


Adam Piszczek

3 komentarze:

  1. Nie mogę - jakiś pseudointeligent wkleja tutaj wypociny. Kolejny "mondry" który wszystko wie. Weź misiu sobie zbadaj ilu ludzi w otoczeniu zmarło przez C19 i przez Twoje pseudowywody MORDERCO !
    Szczepienia przeciw COVID-19 uratują życie bardzo wielu ludzi!
    Szczepienie przeciw COVID-19 złagodzi przebieg ewentualnej infekcji.
    Profilaktyczną korzyść ze szczepienia odniosą zwłaszcza osoby zmagające się z różnego rodzaju chorobami przewlekłymi, które istotnie zwiększają ryzyko ciężkiego przebiegu COVID-19. Szczepionki są skuteczną bronią przeciw chorobom zakaźnym! „Szczepionki są bez wątpienia jednym z najważniejszych osiągnięć współczesnej medycyny, a szczepienia są najbardziej efektywnymi działaniami profilaktycznymi, które chronią nas przed wieloma groźnymi chorobami zakaźnymi. Współcześnie ich skuteczność mierzona spadkiem liczby zachorowań na odrę, tężec, krztusiec, polio, świnkę, różyczkę, czy wirusowe zapalenie wątroby typu B, wynosi 95-99 proc.” – podkreślają eksperci PAN. Dopuszczone do stosowania szczepionki na COVID-19 są bezpieczne! „W procesie weryfikacji bezpieczeństwa szczepień szczególną rolę odgrywają niezależne agencje dopuszczające produkty lecznicze, w tym szczepionki, do obrotu. Najbardziej znane to Europejska Agencja Leków (EMA) z siedzibą w Amsterdamie, Federalna Agencja Leków (FDA) w USA, czy Światowa Organizacja Zdrowia (WHO). Z perspektywy Polski, będącej krajem UE, najważniejsza jest EMA, która decyduje o dopuszczeniu danej szczepionki lub leku do obrotu na terenie Unii Europejskiej” – zaznaczają specjaliści Polskiej Akademii Nauk zrzeszeni w zespole ds. COVID-19. Ciężkie niepożądane odczyny poszczepienne są bardzo rzadkie ale są tak samo możliwe jak przy lekach z których tylko głupi rezygnuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powielasz rzeczy oczywiste. Mylisz pojęcia anonimowy mędrcu z Pcimia.Co innego przebadane szczepionki, a co innego coś, co jest ciągle w fazie badań. To coś przeciw c19 jest produktem medycznym. I skuteczność widać szczególnie w krajach najbardziej wyszczypanych.

      Usuń
    2. Misiu gdybyś się uczył to być wiedział, ze szczepionki są stale modyfikowane. Szczepionki to nie lek a moje porównanie to była parafraza. https://szczepienia.pzh.gov.pl/wp-content/uploads/2020/09/info_przed-i-po-szczepienia.png

      Usuń